حدادی فر: ذوب آهن توانایی صعود از گروه خود را دارد

کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما اکنون توانایی صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

قاسم حدادی فر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی دو بر یک تیم ذوب آهن اصفهان برابر بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم، تیم بنیادکار نیز نسبت به بازی رفت از کیفیت فنی بالاتری برخوردار بود اما ذوب آهن با استفاده بهتر از موقعیت های خود توانست مقابل حریف ازبکستانی به پیروزی دست یابد.

وی در مورد احتمال صعود تیم ذوب آهن اصفهان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به پیروزی شب گذشته تیم ما برابر بنیادکار، اکنون سرنوشت صعود از گروه به دست خودمان است و امیدواریم بتوانیم به این هدف دست یافته و سپس به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اتمام دوران آسیب دیدگی و بازگشت دوباره به میادین فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه با پایان یافتن مراحل درمانی و رهایی از بند مصدومیت، تمرینات خود را آغاز کرده ام و حضورم در ترکیب اصلی ذوب آهن مقابل پیکان تهران بستگی به نظر کادرفنی دارد.

وی درباره عدم دریافت کارت زرد از سوی بازیکنان ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت کمترین کارت زرد در لیگ شانزدهم تصریح کرد: این آمار تحسین برانگیز نشان می دهد تیم ذوب آهن در ادوار مختلف لیگ برتر و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیمی اخلاق مدار و با نظم بوده و همواره بدون هیچ گونه حاشیه خاصی در این رقابت ها شرکت کرده است.

حدادی فر در پایان با اشاره به دیدار روز شنبه تیم های ذوب آهن و پیکان تهران عنوان کرد: بازی بسیار حساس و مهمی پیش رو داریم، هر دو تیم برای کسب سهمیه آسیا مبارزه می کنند و ما امید زیادی به پیروزی برابر شاگردان مجید جلالی داریم تا سال آینده نیز بتوانیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.