کرمانشاه؛

تا ریشه‌کن شدن عرضه قلیان، برخوردها را ادامه می دهیم

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه از برخورد جدی با عرضه عمومی قلیان در سطح شهر خبر داد و گفت: تا ریشه‌کن شدن عرضه قلیان، برخوردها را ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی ناصری با اشاره به طرح برخورد با عرضه عمومی قلیان که از ابتدای فروردین آغاز شده، اظهار کرد: در قالب این طرح تا کنون بیش از 1100 عدد قلیان ار مناطق مختلف سطح شهر جمع‌آوری شده است قلیان‌هایی که جمع‌آوری شدند، همه بلوکه شده و به صاحبان آن بازگردانده نمی‌شود.


به گفته این مسئول، برخورد با عرضه قلیان همچنان ادامه دارد، تا زمانی که این آسیب اجتماعی ریشه‌کن شود این برخورد به دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود.

ناصری تاکید کرد: هیچ منطقه‌ای از سطح شهر نیست که بازدید و نظارت برای جمع‌آوری قلیان در آن صورت نگیرد و مواردی از جمع‌آوری در خیابان‌های فردوسی، الهیه، 22 بهمن و ... داشتیم.

وی یکی از مراکز عمده عرضه قلیان را پارک کوهستان و تاقبستان اعلام کرد و افزود: این مناطق در اولویت ما است و تمرکز بیشتری روی آن داریم.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مراکزی که قلیان آنها جمع می‌شود دوباره سرکشی می‌شوند تا تخلف خود را تکرار نکنند و دوباره عرضه قلیان نداشته باشند.

ناصری با بیان اینکه هنوز دستوری برای پلمب مراکز عرضه نداشتیم، یادآوری کرد: اگر دستور قضایی برای پلمب صادر شود نسبت به پلمب مراکز متخلف اقدام خواهیم کرد.

 

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.