شهرکرد؛

آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان

ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های مختلف برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت گروهی و انفرادی خبر داد.

وی گفت: این ثبت نام از ۱۹ فرودین ماه جاری همزمان در سراسر کشور و از طریق مراجعه به سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.com زیر نظر اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آغاز شد و بر اساس تقویم زمانی اعلام شده، به تناوب تا اواسط شهریور ماه امسال ادامه دارد.

امیدی افزود: در این طرح، امکان مراجعه اولیای دانش آموزان برای سفارش فردی و همچنین سفارش جمعی کتاب‌های کل دانش آموزان توسط مدیر آموزشگاه ضمن پرداخت هزینه مربوطه از طریق سامانه مذکور وجود دارد.

وی اضافه کرد: از آنجا که ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود، ضروری است مدارس در اسرع وقت برای بروزرسانی و ثبت آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش آموزان در این سامانه اقدام کنند.

امیدی درخصوص دریافت حق بیمه توسط مدیران آموزشگاه‌ها نیز گفت: هنوز دستورالعمل جدید برای افزایش یا کاهش هزینه دریافتی بیمه حوادث دانش آموزان ابلاغ نشده است.

در سال تحصیلی جاری، ۱۸۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف در ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممم
۲۲:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم کمک کنی برای ثبت نام