فروش نفت ۳۰ دلاری، کمبود دارو را به دنبال ندارد

رییس سازمان انتقال خون گفت: درحال حاضر با تدبیر دولت هیچ کمبود دارو در کشور با وجود نفت ۳۰ دلاری نداریم.

فروش نفت ۳۰ دلاری، کمبود دارو را به دنبال ندارد
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پور فتح الله رییس سازمان انتقال خون عصر روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی هموفیلی مصادف با 28 فروردین که در محل هتل المپیک برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده بوسیله کانون هموفیلی اظهار داشت: امیدوارم کانون به سمتی حرکت کند تا بیماران هموفیلی بتوانند بر روی پای خود بایستند.
 
وی عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید با آنکه نفت ۳۰ دلاری فروخته می‌شود هیچ کمبود دارویی در کشور نداریم.
 
پور فتح الله تاکید کرد: در سال‌های گذشته با نفت ۱۳۰ دلاری ما کمبود دارو داشتیم که با تدبیر دولت امروزه از بابت دارو هیچ مشکلی نداریم.
 
وی گفت: دولت بیشترین خدمات را برای بیماران خاص انجام داده و من امیدوارم همه بیماران هموفیلی بتوانند روزی روی پای خود بایستند.
 
نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در درمان بیماری‌ها در کشور
 در ادامه این مراسم محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد نقشی اساسی در درمان بیماری‌ها دارند.
 
وی با اشاره به وضعیت بیماران هموفیلی در کشور گفت: اگر بتوانیم ارتباط خوبی در خانواده ایجاد کنیم ، اقدامی موثر در درمان بیماری‌ها خواهد بود.
 
ایازی عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نقش خوبی در ارائه خدمات در حوزه سلامت دارند و وزارت بهداشت به دنبال حمایت‌های بیشتری از حوزه سلامت و به خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار