کرمان؛

تاسیس پایگاه خدمات بهزیستی در شهرستان های محروم

مدیر کل بهزیستی شهرستان کرمان گفت:: طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین محروم و سکونت گاه‌های غیر رسمی در قالب ایجاد پایگاه‌های خدمات بهزیستی در ۱۰ شهرستان محروم وتازه تاسیس ایجاد می‌شود.

تاسیس پایگاه خدمات بهزیستی در شهرستان های محروم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس صادق زاده افزود : این طرح با هدف ارتقاء زندگی ساکنین مناطق و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در 30 شهر کشور اجرایی می شود.

وی با اشاره به گستردگی استان و محرومیت های خاص اقتصادی – اجتماعی در مناطقی از استان به ویژه در جنوب و شرق استان ،گفت : با پیگیری های انجام شده 10 شهرستان فاریاب ،قلعه گنج ، رودبار ، منوجان ، عنبرآباد، ریگان ،نرماشیر ، ارزوئیه ، رابر و کوهبنان با ایجاد پایگاه های خدمات بهزیستی در طرح طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین محروم و سکونت گاههای غیر رسمی قرار گرفته اند.

صادق زاده استفاده از توان بخش غیردولتی را ویژگی اصلی پایگاه های خدمات بهزیستی توصیف کرد و افزود : افزایش آگاهی گروه های هدف ، شناسایی گروه های در معرض خطر ،توانمندسازی و افزایش حمایت های روانی ،اجتماعی از مردم را از عمده اهداف اختصاصی این طرح می باشد.

وی عنوان کرد : تاسیس این پایگاه علاوه بر فراهم کردن مشارکت مردم ، در حل مسائل اجتماعی شکاف بین گروه های جمعیتی و جغرافیایی کاهش یافته و دولت به سمت خروج از تصدی گری و حرکت به سمت تسهیل گری هدایت می شود.

انتهای پیامی /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.