لرستان؛

آموزش پیشگیری از اعتیاد به کارکنان ادارات در لرستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کلاس های آموزش پیشگیری از اعتیاد برای کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان در سالجاری برگزار می شود.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛غلامرضا آقامیرزایی روز دوشنبه در جلسه کمیته پیشگیری مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم آباد اظهار کرد: اولین آسیب اجتماعی در کشور مواد مخدر بوده و در این زمینه باید به صورت جدی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای برنامه ششم توسعه باید به نحوی برخورد کنیم که در پایان هر 6 ماه و در مجموع برنامه ها به اهداف خود رسیده و کاهش آسیب های اجتماعی را در زمینه اعتیاد در جامعه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های پیشگیری از اعتیاد در دراز مدت مشخص می شود گفت: سال گذشته آموزش و پرورش لرستان به دلیل برگزاری کلاسهای آموزش پیشگیری از اعتیاد به دانش آموزان دوره متوسط دوم عملکرد بسیار مناسبی داشت.

وی افزود: برخی ادارات تاکنون برنامه های خود رادر جهت پیشگیری از اعتیاد به ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ارایه نگرده اند.

آقامیرزایی با اشاره به فعالیت 70 گروه مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: شهرداری خرم آباد در جمع آوری معتادین متجاهر در سال گذشته اقدامات قابل قبولی را انجام داده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.