جاسازی ٣٧ آیفون و 7 هزار ممورى در بدن یک مسافر +فیلم

مقدار محموله‌ای که این مرد در لباس‌های خود مخفی کرده بود واقعا شگفت آور بود.

جاسازی ٣٧ آیفون و ٧٠٠٠ عدد ممورى در بدن یک مسافربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که حدود سی و پنج سال سن داشت در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیبِ شیراز به جرم قاچاق 37 آیفون و 7 هزار مموری دستگیر شد.شرح ماجرا از این قرار بود که مرد نامبرده به خاطر محموله قاچاقی که در لباس های خود جاسازی کرده بود نمی توانست به حالت عادی حرکت کند و همین روند کُند حرکت کردن او و تورم اجناسی که زیر لباس هایش پنهان کرده بود شک پرسنل گمرک را برانگیخت.

پس از بازداشت او توسط پرسنل تیزبین گمرک و بازرسی بدنی از داخل جوراب و دور کمر او، محموله ای با ارزش حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال که شامل 37 آیفون و 7 هزار مموری بود کشف شد. 

این مرد بعد از اینکه تعدادی از اجناس قاچاق را از داخل جوراب خود بیرون آورد، سعی در پنهان کردن باقی اجناس که دور کمر خود پنهان کرده بود داشت و در مقابل اصرار پرسنل گمرک برای در آوردن جلیقه اش کمی مقاموت کرد اما هنگامی که دید مقاومت و انکارش بی فایده است مجبور شد جلیقه اش را هم درآورد و باقی اجناس قاچاق را نیز رو کند. در حال حاضر پرونده این مجرم در دست مراجع مربوطه در حال بررسی است.

دانلود فیلم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایول به اشتها