اخراج معلم به خاطر تنبیه وحشیانه دانش آموز + فیلم

یک معلم در رودبار جنوب پس از تنبیه وحشیانه دانش آموز کلاس سوم ابتدایی از مدرسه اخراج شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک معلم در شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان پس از تنبیه وحشیانه دانش آموز کلاس سوم ابتدایی از مدرسه اخراج شد.





لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
این طور معلمین را باید اعدام کرد طرف پدر و مادرش از گل نازک تر به وی نگفته اند در مقابل دوستانشان آنها را تحقیر و کتک میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
بايد ريشه يابى شود. بايد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۷
دلیل من برای این حرف وضعیت جامعه و وضعیت خود معلمان هستش. معلمان ما تقریبا در حد جامعه ی ماهستند و حتی بعضی از اونها هم با فداکاری و ازخودگذشتگی بیشتر از اون چه كه بای زحمت میكشن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام
...تصاویر و فیلم هایی از زدن دانش آموزان رو نشان میدین یا میگین در اثر افزایش اعتراضات معلمان به کمبود حقوق دولت حقوق آنها رو می خواد چند صدهزار تومان اضافه کنه یا تعداد روزهای تعطیلی دبیران زیاد هستش .
اما هیچ وقت نشده بگین چرا یک دبیر مقطع راهنمایی آموزش و پرورش با 11 سال سابق کاری و مدرک تحصیلی لیسانس که در مناطق محروم مشغول به کار هستش و هر روز باید با حداقل 8 نفر دانش آموز پسر حدود 5 ساعت سرُکله بزنه و با اعصابی خورد ساعت 1 بیاد بیرون 1.6 میلیون حقوق میدن؟
هیچ وقت پیگیر این نبودین چرا دولت موقع انتخابات ساز افزایش حقوق فرهنگیان و بازنشسته های این وزارت خانه رو کوک میکنه؟
هیچ وقت نشده بگین چرا روز معلم که میشه هدیه یک معلم 15 هزارتومان کارت هدیه و یک لوح تقدیر هستش که اونم پنهانی میدن تا دیگر دبیران نبینن؟
هیچ وقت نشده بگین افزایش حقوقی که آقای نوبخت الان کرده بو که بین 400 تا 700 هزار تومان به معلمین تعلق میگیره کجا رفت؟
هیچ وقت اعلام نکردین رتبه بندی معلمین چرا 5 ساله که اعمال نمیشه؟
هیچ وقت اعلام نکردین چرا ضریب افزایش حقوقی که باید طبق قانون برای دارنده مدرک لیسانس 1700 باشه آموزش و پرورش تازه دو ساله بعد از حکم دیوان محاسبات از 900 رسانده به 1300 و مابقی رو اعمال نمی کنه ؟
چرا نمیگین چطور وقتی تنبیه روحی، جسمی، و درسی (به هر شکلی) حتی اگر کم کرن نمره باشد ممنوع هستش چطور باید حداقل 80 دانش آموز پسر رو ساکت در یک فضای 20 متری نگه داشت؟
چرا توضیح نمیدن چرا اموزش و پرورش تعداد دانش آموزان کلاس های درس را به 35 نفر می رساند تا تعداد کلاسها کمتر در نتیجه دبیر کمتری بکار گیری نماید؟
در هر موضوعی که جامعه به مشکل برخورد میکنه یا وزارت خانه ای می خواهد از زیر فشار کم کاری خود فرار کند مثل ترافیک ، قوانین راهنمایی و رانندگی ، الودگی هوا تغذیه ، بهداشت ، صرفه جویی در مصرف انرژی ... میگین آموزش و پرورش باید اقدام نماید.
هر جا که خلافی از یک دبیر به هر دلیلی رخ می دهد فرصت و موضوع جنجالی برای شما جهت جذب بیشتر بینندگان به شما میدهد؟
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
این همه سر میگی خب بر فرض حرفت قبول با زدن بچه ها حقوقتون زیاد میشه کجای دنیا به خاطر زدن دانش آموز پول میدن بهتون کم شر بگین
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۳:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
از مدرسه اخراج شد .
Sweden
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
آيا همه معلم ها قابل احترام هستند ؟؟؟؟
-
M
۱۱:۵۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا متاسفم از این کلمه زشتی که برای یک معلم به کار بردید.