چهل و دومین جلسه ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان برگزار شد

استاندار سمنان گفت: در شرایط حاضر نیاز است تا همه دستگاه ها با همفکری، وحدت و همدلی مشکلات واحدهای صنعتی را رفع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان چهل و دومین جلسه ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان گفت: باید واحدهای متضرر شده از تحول های ارزی اخیر شناسایی و مورد کمک قرار گیرند.

وی با اشاره به تلاش ها برای کاهش قیمت ها افزود: قیمت گذاری های جدید زمینه را برای فساد تنگ می کند و دولت به دنبال اعمال سیاست های جبرانی در این زمینه است.

سید شهاب الدین چاوشی افزود: در شرایط حاضر نیاز است تا همه دستگاه ها با همفکری، وحدت و همدلی مشکلات واحدهای صنعتی را رفع کنند.

وی با اشاره به دشمنی ها در زمینه ضربه زدن به اقتصاد کشور تصریح کرد: تنش های مقطعی نیم تواند اقتدار کشور را از بین ببرد و دولت نیز در پی بازسازی اعتماد مردم است.

استاندار سمنان با اشاره به نظارت های درست بر قیمت کالاها نیز تصریح کرد: نیاز است تا گزارش گیری های مناسبی از اصناف برای ثبات قیمت ها گرفته شده و ارائه شود.

حیدر  آسیابی دادستان کل استان سمنان در این جلسه گفت: قوانین حمایتی از واحدهای صنعتی نیاز است تا اجرا شود و از قوانین دست و پاگیر که به تولید ضربه میزند پرهیز شود.

وی افزود: در قوانی برنامه ششم توسعه آمده عدم اجرای درست قوانین درست توسط مدیران جرم است و نیاز است تا قوانین تمام و کمال اجرا شود.

حیدر آسیابی با اشاره به اینکه 97 درذصد از خاک کشور جز اراضی دولتی است ابراز داشت: در حوزه تثبیت مالکیت اراضی دولتی قوانین ضعیف است و خیلی از زمین خواری ها نیز به همین دلیل است.

در این جلسه تصمیماتی هم در خصوص موضوعات مالیاتی و اسناد مالکیت های ارضی دولتی نیز گرفته شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات جلسه ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.