مشهد؛

افزایش فضای پارکینگ در آرامستان بهشت رضا (ع)

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با هدف ساماندهی و کاهش ترافیک در آرامستان بهشت رضا(ع) فضایی برای احداث پارکینگ اختصاص یافت.

افزایش فضای پارکینگ در آرامستان بهشت رضا (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن کریمدادی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به همجواری بلوک 65 با مجتمع فرهنگی آن بلوک که شامل نمازخانه، پارک کودک و بلوک‌های دفن جدید است، این بخش از آرامستان بهشت رضا (ع) در طول ایام سال با حجم انبوهی از حضور مردم، مراجعان و زائران اهل قبور مواجعه است که باعث بروز مشکلات ترافیکی بسیاری شده بود.
وی با اشاره به نقش پارکینگ در کاهش ترافیک افزود: کم عرض بودن خیابان‌ها و همچنین پارک خودرو در معابر از عوامل موثر در ایجاد ترافیک است که در همین راستا واحد فنی و عمران سازمان فردوس‌ها با احداث پارکینگی به متراژ 10 هزار مترمربع در بلوک 65 با هزینه بالغ بر 3 میلیارد ریال در بازه زمانی کوتاه به معضل ترافیک در این ناحیه از آرامستان پایان داد.
کریمدادی گفت: در حال حاضر حدود 40 هزار مترمربع فضای پارکینگی اختصاصی با ظرفیت تقریبی 680 هزار خودرو در 10 نقطعه از سطح آرامستان بهشت رضا (ع) آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کندگان است که در ایام چراغ برات، شب‌های قدر و در روزهای پایانی سال استقبال مردم از این فضاها بسیار خوب بوده است.
وی افزود: در آینده نزدیک نیز 2 پارکینگ مجزا دیگر هم در بلوک‌های 51 و 9 برای رفاه شهروندان و مراجعه کنندگان در این مجموعه فرهنگی و معنوی احداث می‌شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.