کرمان؛

استفاده از بازیکنان جوان در بازی های باقی مانده

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: بنا بر اعلام کادر فنی، برای 2 بازی باقیمانده از بازیکنان جوان که انگیزه بالایی دارند در ترکیب تیم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قرایی افزود: این بازیکنان جوان با کسب تجربه می توانند برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان در فصل آینده نیز موثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان از جمله امیرحسین طاهری، محمد رفیعی، امیرحسین عسکری و رامین شکیبا در بازی های آتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند تا تیم شرایط بهتری در جدول رده بندی به دست بیاورد.

قرایی در بخش دیگری از سخناش، تصریح کرد: هم اکنون با پشتوانه سازی مثبت، 60 درصد ترکیب تیم فوتبال مس کرمان بومی و 2 بازیکن از جوانان مس (حسین تهامی و مهدی تیکدری) به عنوان پدیده به فوتبال کشور معرفی شد.

وی به تلاش اعضای تیم فوتبال مس برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای فصل به مردم قول 2 ساله برای صعود دادیم و در همین زمینه برنامه ریزی کردیم.
قرایی با بیان اینکه در چهار سال گذشته حمایت لازم از سوی مردم کرمان، رسانه ها و مسئولان از تیم فوتبال مس کرمان نشد، گفت: نگرشی که نسبت به این تیم در استان به وجود آمده باید تغییر کند ، این درحالیست که برخی از تیم ها با وجود عدم امکانات، با یک بسیج همگانی از سوی نهادهای مختلف به لیگ برتر صعود می کنند.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار