اینستاگردی؛

حضور رضایی در مراسم ازدواج آسان

محسن رضایی پستی را در صفحه اینستاگرامش به ازدواج آسان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروزه سبک های زندگی به گونه ای شده کابعاد زندگی مختلف افراد به خصوص در زمینه ازدواج دچار دگرگونی شده است.
 
مشکلاتی مانند مهریه‌های بالا، توقعات بالای خانواده‌های زوجین، جشن‌های عروسی باشکوه و ... از جمله این مشکلات است که ازدواج را  سخت کرده است.

اما هستند جوانانی که بدون توجه به ظواهر روشی آسان انتخاب کرده وازدواج آسان انجام می دهند.
شب گذشته برای تعدادی از این جوانان مراسمی برگزار شد که سر لشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم حضور یافت.
 
وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن اعلام حضور خود در این مراسم عنوان کرد: زندگي را نبايد براي هم سخت كنيم، چون جوانان در جامعه به اندازه كافي با سختي مواجهند .
 
رضایی نوشت:
"ازدواج آساندر مراسم جشن شانزده عروس و داماد جوان با خانواده‌های آنان شرکت کردم. مؤسسه خیریه خانم راستگو، عضو شورای شهر با کمک برادرانش برای آن‌ها جشن گرفته بودند. چند دقیقه‌ای در جمعشان درباره این صحبت کردم که هم ازدواج باید آسان باشد و هم زندگی. زندگی را نباید برای هم سخت کنیم، چون جوانان در جامعه به اندازه کافی با سختی مواجهند و اگر خود آن‌ها هم بخواهند به هم سخت بگیرند، به یکدیگر اعتماد نکنند و با کوچکترین مسأله‌ای درگیر شوند؛ زندگی سختی درپیش خواهند داشت.
گفتند برای آن‌ها دعا کنید، گفتم خدایا شغل و درامد آبرومندی‌ای برای آن‌ها فراهم کن."
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار