اصفهان؛

استقبال بیش از هزار شهروند از همایش پیاده‌روی خانوادگی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال بیش از هزار شهروند از همایش پیاده‌روی خانوادگی، ابراز امیدواری کرد چنین برنامه‌هایی در آینده با استقبال بیشتری برگزار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسمی در خصوص همایش پیاده‌روی صبح امروز به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت همزمان از ساعت 8 تا 9 و 30 دقیقه صبح امروز جمعه اول اردیبهشت ماه به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان در 6 محله ولدان، صغیر، وحید، سردوان، عاشق اصفهانی و اولیا با حضور شهروندان محلات برگزار شد.

وی گفت: مشارکت شهروندان در همایش پیاده‌روی کمتر از پیش‌بینی ما بود اما در مجموع بیش از هزار نفر از این همایش استقبال کردند.

قاسمی افزود: از آن‌جا که برنامه‌های محلی سازمان ورزش شهرداری اصفهان تجربه جدیدی است و هنوز شورای ورزش محلات به طور کامل شکل نگرفته و اطلاع‌رسانی درون‌محلی و انسجام بخشی مدیریت ورزشی در محلات به مرحله پایانی و تکمیلی خود نرسیده است احساس می‌شود که مردم هنوز نتوانستند ارتباط کاری و ورزشی را با سازمان ورزش شهرداری اصفهان برقرار کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار ما از شهروندان این است که از طریق رسانه‌ها  و به ویژه کانال‌های اطلاع‌رسانی و سایت سازمان ورزش شهرداری اصفهان از برنامه‌های محلی این سازمان مطلع شده و با حضور و مشارکت خانوادگی خود باعث ایجاد انگیزه در مدیریت سازمان ورزش شهرداری اصفهان شوند تا ما نیز بتوانیم با قدرت برنامه‌های سازمان را ادامه دهیم.

قاسمی ادامه داد: تقویم ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان هفته آینده به تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری ابلاغ می‌شود که قطعاً پس از اطلاع‌رسانی گسترده بین اقشار مختلف مردم، مناطق و محلات مردم اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند که هر هفته برای هر محله ویژه برنامه‌هایی را برگزار خواهیم کرد.

قاسمی تأکید کرد: خودم رضایت ندارم اما نسبت به هزینه‌هایی که صرف انجام برنامه‌ها می‌شود و نسبت به برنامه‌های سال گذشته باز هم ضرر نکردیم. هنوز اعتماد کامل شهروندان پایدار نشده است اما قول می‌دهیم با فرهنگ‌سازی و پس از رسانه‌ای شدن تقویم ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان اعتماد شهروندان را بیشتر جلب کنیم.

وی اضافه کرد: همزمان با همایش پیاده‌روی صبح امروز، کوه‌گشت خانوادگی ویژه کارکنان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی یگان‌های ارتش مستقر در شهر اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش از ساعت 7 تا 10 صبح در پارک کوهستانی صفه برگزار شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این کوه‌گشت خانوادگی کارکنان و سربازان ارتش به همراه خانوداه‌های خود همچنین فرماندهان و مدیران ارشد آن‌ها و شهروندان حضور داشتند و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شدیم و به قید قرعه نیز 2 دستگاه دوچرخه به شرکت‌کنندگان در این برنامه اهدا شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار