مشهد؛

معاون اول رییس جمهوری به مشهد سفر می کند

استاندار خراسان رضوی با اشاره به قطعی نبودن سفر رییس جمهور به مشهد از سفر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به مشهد خبر داد.

معاون اول رییس جمهوری به مشهد سفر می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،علیرضا رشیدیان گفت:دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به دعوت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و به منظور شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی که در چارچوب برنامه های رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد برگزارمی شود، پنج شنبه این هفته به این شهر سفر می کند.

وی افزود: در این سفر، تعدادی از پروژه های مهم صنعتی استان به ویژه فولاد نیشابور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با این حال از سفر رئیس جمهور به استان هر زمانی که میسر باشد استقبال می‌کنیم زیرا منشاء خیر و برکت بوده و مصوبات و ابلاغ اعتباراتی را در پی داشته است.

رشیدیان تصریح کرد: از جمله آخرین این برکات تامین و تخصیص بودجه هایی بود که برای حاشیه شهر مشهد مصوب شده بود و در سفر اخیر رییس جمهوری حدود هزار میلیارد ریال پیگیری و ابلاغ و به استان واصل شد.

وی بیان کرد: در این چارچوب اعتبار شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب انسانی که به رودخانه کشف رود ریخته می شد تامین شد که با ابلاغ این اعتبار و مشخص شدن برنده مزایده طی چند روز آینده احداث تصفیه خانه عملیاتی می شود .

استاندار خراسان رضوی افزود: احداث مجتمع 500 هکتاری کشت گلخانه ای در حاشیه کشف رود نیز در دست پیگیری است و امیدواریم با شروع و اجرای این طرح بتوان هم برای جوانان حاشیه شهر و هم جوانان دانش آموخته کشاورزی اشتغال خوبی ایجاد کرد.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار