خلوتی روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر/ حضور چشمگیر مسئولان فرهنگی

اولین روز برگزاری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در خلوتی به کار خود پایان داد.

خلوتی روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر/ حضور چشمگیر مسئولان فرهنگی
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین روز از سی و پنجمین دوره برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چارسو در حالی آغاز شد که از ساعات اولیه صبح تا حدود ساعت هفده رنگ و بوی خاصی نداشت. در این میان البته شاهد چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون حجت‌الله ایوبی، فاطمه معتمدآریا و ... بودیم اما حضور این افراد برای شلوغی کافی نبود. حتی مهمان‌های خارجی در سطح گسترده هم به چشم نمی‌خوردند. 
 
اتفاقی که امسال برای خبرنگاران رخ داد، عدم حضور آن‌ها در بخش بازار بود که با واکنش از طرف برخی خبرنگاران روبرو شد و برخی از آن‌ها که قصد حضور داشتند، به روابط عمومی جشنواره رجوع و برگه معرفی و ورود به بازار می‌گرفتند. 
 
فضای استراحتگاهی که در طبقه آخر برج در نظر گرفته شده، نیز از نقاط مثبت جشنواره امسال است؛ چرا که به مکانی آرام برای گپ و گفت و دقایقی استراحت با نوشیدنی تبدیل شده است.
 
خوشبختانه، نظم در برگزاری و پیشبرد کارها از نمایش فیلم‌ها (بجز یک یا دو فیلم) تا گماشتن رایانه‌ها و اتاق‌هایی برای خبرنگاران و پذیرایی از مهمانان و ... را شاهد بودیم. البته فقط یک سردرگمی برای مشاهده فیلم‌ها به خاطر نبود جدول راهنما به صورت چاپ شده وجود داشت که ظاهرا قرار است این مشکل از بین برود.
 
هرچه به زمان عصر نزدیک می‌شدیم، بر تعداد مهمانان، سینماگران و صاحبان آثار افزوده می‌شد. چنانچه ساعت 21 به اوج خود رسید و شلوغی را در چارسو می دیدیم.
 
یکی از نکات قابل توجه و تامل، قیمت غذاهای موجود است. قیمت هایی که اصلا با اصل جنس سنخیت ندارد و فراتر از حد ممکن به نظر می رسد.
 
حضور رئیس سازمان سینمایی، مدیر عامل بنیاد فارابی، نادر طالب‌زاده و ... برای دیدن دو فیلم با موضوعیت سوریه و مدافعان حرم رنگ و جلایی به سالن نمایش و کل جشنواره بخشید.
 
پس از این حضور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور خود و بازدید از جشنواره به شلوغی افزود و پاسخگوی خبرنگاران شد.
 
حجت‌الله ایوبی، فاطمه معتمدآریا، داوود خیام، اکتای براهنی، امیر سیدزاده، مجید برزگر، سیروس الوند، علی‌اکبر ثقفی، پروانه مرزبان، رسول صدرعاملی، مصطفی احمدی، مهدی داوری، رامبد جوان، امیر حسین و فاطمه ثقفی، کمال تبریزی، عبدالرضا اکبری، ابوالفضل صفاری و ... حضور داشتند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.