کرمان؛

اعزام 40زائر بار اولی به کربلا از محل موقوفات

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: از محل عواید موقوفات کرمان،40 زائر برای اولین‌بار به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی گفت: در راستای عمل امینانه به نیات واقفان با موضوع سفر به عتبات عالیات به همت اداره کل اوقاف کرمان ، تعداد 40 زائر بار اولی به‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف می شوند.
وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور اجرا می شودگفت: این تعداد زائر از بین خانواده‌ی هیئت امناء و خادمین اماکن متبرکه،خانواده محترم شهداء مدافع حرم استان، جمعی از مربیان قرآنی و افراد معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ی جمعه استان انتخاب شده اند.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح افزود: همه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق استان تامین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقوفات بیان و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر،گام مهمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی در استان برداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار