سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛   یاسر رحیمیان گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌ های پانزدهمین  جشنواره بین ‌المللی امام رضا (علیه ‌السلام)توسط نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور برگزار می شود.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمه معصوم (علیهم‌ السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: هشت عنوان کتاب در بخش‌ های کودک، نوجوان و بزرگسال با موضوع‌ امام رضا (علیه ‌السلام)، حضرت معصومه (سلام ‌الله علیها)، حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شاهچراغ در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌ شود.

رحیمیان گفت: در بخش کودک، کتاب ۱۰ قصه از امام رضا (علیه ‌السلام) برای بچه ‌ها با نویسندگی مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من با نویسندگی مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.

وی افزود: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (سلام ‌الله علیها) و احمد بن موسی (علیه السلام) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (علیه‌السلام)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.

رحیمیان ادامه داد: سئوالات این دوره از جشنواره پس از کار کارشناسی در چهار  حوزه «اطلاعات صریح متن»، «استنباط مستقیم»، «تفسیر و تلفیق ایده‌ ها و اطلاعات» و «بررسی و ارزیابی متن» طراحی، منتشر و توزیع شد.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان افزود: آخرین مهلت ارسال پرسش نامه ‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اول تیرماه است و علاقه ‌مندان می ‌توانند برای دریافت کتاب‌ های مسابقه (10 قصه از امام رضا (علیه ‌السلام) برای بچه‌ ها، ماه غریب من، امام رضا (علیه ‌السلام) و زندگی، مهارت‌ های زندگی در سیره رضوی، بانوی ملکوت، چلچراغ ) به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.