ساری،

برگزاری اردوی آموزشی برای 2هزار نفر از مددجویان مازندران

اردوی آموزشی با حضور دو هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از فردا تا 14 اردیبهشت در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ۲ هزار نفراز مدد جویان در این دوره آموزشی شرکت می کنند گفت: ارائه خدمات فرهنگی به افراد و خانواده های نیازمند و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی و تعمیق باورهای دینی مددجویان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه این نهاد برنامه های فرهنگی متنوعی را اجرا می کند، افزود: اردوهای آموزشی با شعار تولید فرهنگ و فرهنگ تولید با هدف ارتقاء سطح بینش هویت ساز انقلابی ،جهادی، آموزش و ترویج فرهنگ جهاد- تولید- اشتغال و خود باوری خانواده مددجویان برگزار می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: اردوی آموزشی با حضور نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، مادران و دختران تحت حمایت، مردان سرپرست خانوار مجری طرح اشتغال ،دانشجویان ودانش آموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد افراد 800 نفر از بانوان تحت حمایت این نهاد در مسابقه طرح قرآن در خانه شرکت می کنند ، افزود:طرح قرآن در خانه از 15مهر ماه سال گذشته آغاز و تا 14 دی امسال ادامه دارد.

عالیشا: با بیان اینکه طرح قرآن در خانه در 14 مرحله برگزار می شود، گفت: انس و الفت خانواده های مددجو با قرآن کریم و ارتقاء سطح فرهنگی و عقیدتی آنان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در پایان دوره به افراد شرکت کننده در طرح قرآن در خانه گواهینامه اعطا می شود٬ افزود:به نفرات برتر در این مسابقه هدایای نقدی به همراه سفر معنوی به مشهد مقدس اهدا می شود.

عالیشاه گفت: همه ی مددجویان شرکت کننده در اردوی آموزشی، از برنامه های ورزشی، تفریحی و بازدید ازنمایشگاه عکس نوشت بهره مند خواهند شد.

وی افزود: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #1*2*011*8877*با تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،با کمیته امداد جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و مدجویان همکاری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار