دیدار قالیباف با خانواده شهید بلباسی

محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای تبلیغات انتخاباتی به مازندران سفر کرده است با خانواده شهید بلباسی در قائم شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قالیباف در دیدار با خانواده شهید بلباسی گفت: این دیدار توفیقی برای بنده بود ، خیلی زودتر از اینها و قبل از بحث انتخابات باید به حضور شما می رسیدم.

شهردار تهران افزود: توفیق حضور به عنوان مدافع حرم را نداشتم اماشرایط شهدای خان طومان، شرایط یژه ای بود، اگر شجاعت و ایستادگی شهدای مدافع حرم نبود آنجا آزاد نمی شد.

قالیباف گفت: وهابی ها و تروریست ها که با قدرت به آنجا آمده بودند در آنجا گیر افتادند. بدون حضور رزمندگان غیور ایرانی، سوریه و کشورهای اسلامی آسیب جدی می دیدند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما قدردان رشادتهای شهدای مدافع حرم بویژه شهید بلباسی هستیم، شهدای مدافع حرم ،خون جدیدی را با رشادت و ایثارگری به پای انقلاب ریختند و این تردید را از جامعه زدودند و ثابت کردند جوانهای ما پای انقلاب، امام و خون شهدا هستند.

قالیباف گفت: کشور ما در حوزه امنیت و برقراری امنیت ،شرایط ویژه ای دارد اما مردم شرایط اقتصادی خوبی ندارند و سرخورده هستند و امیدواریم این مشکلات نیز حل شود و با فرهنگ جهادی، فشار سنگین مشکلات اقتصادی را از دوش مردم برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.