کرمان؛

راه اندازی مراکز کار آفرینی در سیرجان و بردسیر

مراکز کارآفرینی و صندوق‌های توسعه روستایی در شهرستان های سیرجان و بردسیر راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،استاندار کرمان عصرامروز در جلسه اقتصاد مقاومتی منطقه ۷ استان که با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و برخی مدیران کل استان و مسئولین شهرستان های سیرجان و بردسیر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: یکی از چالش‌های موجود فراروی اقتصاد کشور و استان عدم استفاده از ظرفیت‌ها است که دولت‌ها کار زیربنایی انجام دادند، اما در مسائل اقتصادی کار کمتر شده و ما مصمم هستیم با امور اقتصادی سطح رفاه افزایش یابد.
رزم حسینی از معین‌های اقتصادی مناطق استان قدردانی کرد و گفت:در سال جاری معین‌های اقتصادی در پیوسته‌های فرهنگی دخیل  و مراکزی همانند ترک اعتیاد در حوزه‌های پیوسته‌های فرهنگی ساخته می‌شوند.
وی افزود: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی بایستی توسط منابع غیردولتی آباد شود و سرمایه گذار ضمن آبادانی محیط زیست از منابع آن استفاده کند.
رزم حسینی با دفاع از عملکرد دولت و همچنین اقتصاد مقاومتی استان گفت: مراکز کارآفرینی در شهرستان های سیرجان و بردسیر و صندوق‌های توسعه روستایی راه اندازی شده و به رغم مشکلات مالی دولت اقدامات و کارهای خوبی را انجام داده است و امروز عملکرد خوبی را داریم.
استاندار کرمان گفت: در طرح‌های جدید اقتصادی در قالب صندوق‌های خرد روستایی کار آفرینی و راه اندازی شده و در سال ۹۵ در بخش اقتصاد مقاومتی ۳۲ هزار ۸۰۰ شغل را در استان ایجاد شده که طی بعد از انقلاب به طور متوسط ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال زایی داشتیم.
در این جلسه مدیر عامل مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان به عنوان معین اقتصادی اقتصاد مقاومتی منطقه ۷ استان، فرمانداران سیرجان و بردسیر عملکرد شهرستان خود را در اقتصاد مقاومتی ارائه دادند.
در پایان این جلسه از تمبر اقتصاد مقاومتی در سیرجان توسط استاندارو مدیر عامل گل گهر رونمایی شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار