اجرا ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در استان بوشهر

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر گفت: برای تقویت زیرساخت‌ها و تقویت و حل مشکلات مناطق مختلف استان بوشهر طرح برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تدوین شد.

اجرا ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالعزیز کریمی بعدازظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های برقرسانی و تقویت زیرساخت‌های حوزه برق استان بوشهر از اجرای پست برق شهرک صنعتی بوشهر خبرداد و اظهار داشت: پست برق شهرک صنعتی بوشهر شامل احداث هشت کیلومتر خط 230 کیلوولت، یک دستگاه ترانس به ظرفیت 30 مگاولت آمپر است با اعتبار 40میلیارد ریال وارد مدار شده که نقش مهمی در تامین برق واحدهای صنعتی این شهرک دارد.

وی با بیان اینکه توسعه طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر در اولویت قرار دارد تصریح کرد: برای تقویت زیرساخت‌ها و تقویت و حل مشکلات مناطق مختلف استان بوشهر طرح برقرسانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 500 میلیارد تومان تدوین شده است.

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر افزود: سال گذشته افزون بر 820 میلیارد تومان طرح برقرسانی در حوزه انتقال و تولید در استان بوشهر اجرا شد.

کریمی با بیان اینکه حفظ پست‌ها و نیروگاه‌های موجود استان بوشهر نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجهی است تصریح کرد: مشکل برق جزیره خارگ قبل از فصل تابستان با راه‌اندازی 8 نیروگاه برق 3 مگاواتی برطرف می‌شود و این نیروگاه‌ها 20 اردیبهشت امسال وارد مدار تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح برقرسانی مجتمع بندری نگین بوشهر افزود: تامین برق در مجتمع بندری نگین بوشهر یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌‌ها است که در این زمینه طرح آن تدوین و با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی اجرا می‌شود.

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر  با اشاره به اجرای بر‌ق‌رسانی به تنگ‌ارم دشتستان خاطر نشان کرد: برای حل مشکل تامین برق منطقه تنگ‌ارم دشتستان تا راه‌اندازی پست در دست اجراء‌، نیروگاه‌های تولید برق بزودی به صورت موقت راه‌اندازی می‌شود که نقش مهمی در حل برق منطقه تنگ ارم در تابستان پیش‌رو دارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.