با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات:

مرحله نخست اتصال فیبرنوری به در منازل افتتاح شد

مرحله نخست پروژه اتصال فیبر نوری به منازل امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات:به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مرحله نخست اتصال فیبر نوری به در منازل افتتاح شد.

پروژه فاز اول اتصال فیبر نوری به منازل با عنوان "تانوما"(تارهای نوری مخابرات ایران) که افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی را همراه دارد صبح امروز 4 اردیبهشت توسط شرکت مخابرات ایران افتتاح شد.

در این مراسم که باحضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسوولان کشوری برگزار شد، قبل از آیین بهره برداری،از تارومار از پروژه های جانبی شرکت مخابرات ایران بازدید و بهره برداری شد.

طرح اتصال فیبر نوری به منازل مشترکین (FTTH) از سال گذشته به صورت جدی جزو کارهای استان‌ها قرار گرفت و فاز اول آن از نظر زیرساخت و تحویل فیبر به تعدادی از مشترکین به پایان رسیده است. در حال حاضر نیز مخابرات طرح فیبر تا منازل را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای پروژه «فیبر نوری به منازل»، به جای کابل مسی، فیبر نوری به کاربران خانگی، ادارات و موسسات ارائه می‌شود.

 

منبع مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Samira
۲۰:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
Samira
۱۷:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
شکر گرچه امروز این مطلب را می خوانم اما تا چه حدی منظورم تمام تهران و شهرستانها انجام گرفته میباشد. این پروژه مسلما" با استفاده از مهنیدسین ذیربط میتواند امنیت و بهره وری سازنده ای را به دنبال داشته باشد. از لطف اجرای این اتصال فیبر نوری در منازل و حتی اگر بتوانند اماکن مهم بانک ها و... بکار برده شود سپاسگزاریم . ایرانی باید افتخار آور باشد در هر زمینه و همه این ها را مدیون بزرگواران و رجال محترم , همچنین هر کدام از ما در هر مقطعه خواهیم بود. بسیار مطلب مفیدی بود.
متشکرم
آخرین اخبار