کرمان؛

تخفیف مالیاتی برای بنگاه‌های اقتصادی حامی ورزش کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی که در ساخت اماکن ورزشی اقدام کنند شامل تخفیف مالیاتی می‌شوند.

تخفیف مالیاتی برای بنگاه‌های اقتصادی حامی ورزش کرمان  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان  محمد‌تقی امیری‌خراسانی ظهر امروز در حشایه سفر به عنبرآباد اظهار داشت: ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل کمبود اعتبارات همیشه دغدغه مالی داشت و موفق به اعزام تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات و سایر موارد نمی‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق مثبتی که به همت نمایندگان استان کرمان افتاد، بحث تخفیف مالیاتی تصویب شد.

امیری‌خراسانی عنوان کرد: به این منظور هر بنگاه اقتصادی خصوصی اگر در ساخت فضاها و اماکن ورزشی و حتی بحث کمک به اداره ورزش و جوانان کرمان و ادارات شهرستان بپردازد، تمام این هزینه‌ها به عنوان مالیات حساب شده و تخفیف مالیاتی نیز برخوردار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: فرصت بسیار مناسبی برای تمام بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و نیمه دولت یاست که به کمک ورزش استان بیایند.

امیری خراسانی عنوان کرد: استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در سطح شهرستان عنبرآباد وجود دارد که اگر مورد حمایت قرار گیرند، قطعا افتخارات خوبی را کسب خواهند کرد.

وی افزود: مشکلاتی که در ورزش جنوب استان کرمان وجود دارد در شمال استان کمتر است که تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی کفاف هزینه‌های ورزش استان کرمان را نمی‌دهد، افزود: سند توسعه اقتصادی ورزش و جوانان کرمان در دست تدوین است و محورهای این سند، خیران و بنگاه‌های اقتصادی غیر‌دولتی برای سرمایه‌گذاری هستند که راهگشای ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه، تخفیف‌های مالیاتی برای بنگاه‌های اقتصادی حامی ورزش در نظر گرفته شده است.

امیری‌خراسانی هیئت‌های ورزشی را متولی استعدادیابی و استعداد‌پروری دانست و تصریح کرد: بیشتر افتخارات ورزشی و قهرمانان از روستاها، بخش‌ها و محله‌ها هستند و در این راه نیازمند ارتباط بیشتر و قویتر عملکرد هیئت‌های شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه هستیم.

محمد حجتی‌پور فرماندار عنبرآباد نیز اظهار داشت: طی سه سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی در بحث پروژه‌های ورزش اختصاص دادیم که مهمترین آنها احداث زمین چمن مصنوعی بود که امسال تکمیل خواهد شد.

وی افزود: اداره ورزش عنبرآباد نسبت به سایر شهرستان‌ها امکانات کمتری دارد که باید تلاش کنیم زیرساخت‌های ورزشی به حداقل برسد.

حجتی‌پور بیان داشت: از اداره کل ورزش جوانان استان کرمان درخواست داریم با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که داریم در بحث امکانات عنبرآباد به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.