درگیری فیزیکی خانزاده و ناصری در تمرین سیاه جامگان

درگیری در تمرین روز گذشته سیاه جامگان بین خانزاده و ناصری باعث ایجاد حواشی زیادی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در جریان تمرین روز گذشته تیم فوتبال سیاه جامگان درگیری بین خانزاده و ناصری پیش آمد که این موضوع باعث شد حتی بینی خانزاده هم شکسته شود؛ البته این درگیری با دخالت مسئولان تیم و اعضای کادرفنی خاتمه پیدا کرد.
 
آرمین رهبر، مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به بازی حساسی که با ماشین سازی داریم،خوب نیست تیم سیاه جامگان را وارد حاشیه کنیم چرا که این بازی برای ما حکم فینال را دارد و برای ماندن در لیگ چاره ای جزء شکست ماشین نداریم تا همچنان به بقا امیدوار باشیم.
 
وی افزود: در جریان تمرین دو بازیکن بایکدیگر برخورد کردند که این موضوع در همه تیم ها پیش می آید. بحث و جدلی بین آنها پیش آمد و بلافاصله با دخالت مسئولان تیم ختم به خیر شد. مگر می شود در تیمی که اکبر میثاقیان سرمربی آن است دو بازیکن با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کنند و وی به راحتی از آن بگذرد؟
 
رهبر در ادامه تصریح کرد: به هر حال در تمرینات چنین مسائلی پیش می آید البته در این حادثه مصدومیتی از ناحیه بینی برای خانزاده پیش آمد که آن هم جزئی است و به بازی روز شنبه مقابل ماشین سازی می رسد. ما تا پنجشنبه آینده دو دیدار نفس گیر پیش رو داریم و به همین دلیل بازیکنان تیم تصمیم گرفتند از مصاحبه کردن خودداری کنند تمام تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند.
 
مدیر تیم سیاه جامگان در ادامه اظهار داشت: درست است ماشین سازی در انتهای جدول قرار دارد اما از مربی کاربلد و با دانشی چون کاظمی بهره می برد چرا که وی چندین سال مربی سیاه جامگان بوده و از تیم ما شناخت کاملی دارد.
تیم هایی که با استرس کمتری در زمین مسابقه حاضر شوند، می توانند در این دو هفته به نتایج خوبی دست پیدا کنند. در حال حاضر هم تیم های سیاه جامگان، صبا و سایپا سخت در حال تلاش هستند تا با چنگ و دندان خودشان را در لیگ حفظ کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار