پشت پرده انتخاب «استیکر» در شبکه‌های اجتماعی/ خانم‌ها از این شکلک‌ها متنفرند!

همه ما نسبت به استیکر و شکلک‌های دنیای مجازی آشنایی کامل داریم. اما آیا می‌دانید زنان و مردان هر کدام رویکرد ذهنی متفاوتی نسبت به این صورتک‌های جورواجور دارند؟

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اگر می‌خواهید برای دوستان و اقوامتان استیکر یا emoji که در بیشتر شبکه‌های مجازی وجود دارند، بفرستید به این نکته باید توجه کنید که روحیات آقایان با خانم‌ها بسیار متفاوت است و بی دقتی در این زمینه می‌تواند باعث آسیب دیدن شدید رابطه دوستانه و عاطفی شما شود.

بر اساس تحقیقات، خانم‌ها به استیکر و emoji هایی که حاوی مفاهیم چشم، زبان، قلب و خورشید است تمایل چندانی نشان نمی‌دهند. همچنین استیکرهایی با مفاهیم تند، زننده و بی ادبانه به شدت آن‌ها را به لحاظ روحی تخریب می‌کند.

کارشناسان توصیه می‌کنند برای خانم‌ها از استیکرهای با مفاهیم مثبت و حاوی رنگ‌های شاد به ویژه قرمز، صورتی و نارنجی استفاده شود.

از طرفی آقایان از استیکرهای حاوی مفاهیم آتشفشان، چهره‌های گریان و نیز استیکرهای بی ادبانه با مفاهیم نا مرتبط خوششان نمی‌آید.

به طور کلی باید متناسب با روحیه طرف مقابل اقدام به ارسال استیکر کنید. استفاده از استیکر‌های مرتبط با مناسبت‌های مختلف به لحاظ احساسی نشان دهنده قدرت زمان‌شناسی و هوش و ذکاوت شما است و می‌تواند در بهبود ارتباط و دوستی با دیگران مفید باشد.

بنابراین پیش از ارسال استیکر به دقت آن را بررسی کنید تا از ارسال استیکر‌های اشتباه خودداری کنید.

بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی امروزی مانند تلفن‌های همراه هوشمند و انواع تبلت‌ها به شدت به اثر انگشت حساس بوده و با کوچکترین تماس ممکن است پیام، استیکر یا پیام صوتی ارسال کنند؛ به همین دلیل همیشه با حضور ذهن، تمرکز و در یک شرایط ایده‌آل اقدام به ارسال مطالب یا استیکر کنید تا دچار اشتباه و شرمندگی نشوید.

منبع: Mens Health

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار