در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کنعانی‌مقدم: در اولین مناظره نامزدها حرف جدیدی را مطرح نکردند

عضو جبهه ایستادگی گفت: متاسفانه در اولین مناظره نامزدها حرف جدیدی را مطرح نکردند و بیشتر شاهد نوعی محاکمه بودیم.

حسین کنعانی‌مقدم عضو حزب ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: در اولین مناظره شاهد یک فضای 4 قطبی بودیم چرا که جهانگیری به عنوان نماینده جریان اصلاح‌طلب، روحانی به عنوان نماینده اعتدال‌گرایان، قالیباف از طرف اصولگرایان و دیگر نامزدها هم به عنوان افراد مستقل و بدون وابستگی به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه متاسفانه در اولین مناظره نامزدها حرف جدیدی را مطرح نکردند و بیشتر شاهد نوعی محاکمه بودیم، ادامه داد: فضای مناظره روز گذشته کاملا سیاسی بود و آنان برای حل مشکلات کشور، راهکار عمیقی ارائه ندادند.

وی با اشاره به عملکرد نامزدها در اولین مناظره تصریح کرد: روحانی تمام قد از عملکرد 4 ساله خود دفاع کرد و جهانگیری هم بیشترعقده‌گشایی کرد و نشان داد که به نمایندگی از جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ورود پیدا کرده است.

کنعانی‌مقدم با اشاره به اینکه میرسلیم هم در این مناظره بحث‌های حزب موتلفه را مطرح کرد، گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در اولین مناظره بیشتر از موضع دادستان، نظاره‌گر دعوای وکیل مدافع‌ها و متهمان بود و هاشمی‌طبا هم نگاهی غیرحرفه‌ای به مسائل داشت.

عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: در اولین مناظره‌ها همه نامزدها در پاسخ به سوال‌های کلیدی تنها می‌گفتند که فلان مسئله مهم است در حالی که همه مردم می‌خواستند بدانند این افراد در صورتی که روی کار بیایند، چه برنامه‌ها و اقداماتی را در اولویت قرار می‌دهند و چه مشکلاتی را حل می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار