علیخانی: گروه سختی در آسیا داریم / وضعیت مایدا هنوز مشخص نیست

ملی‌پوش تیم والیبال زنان بانك سرمایه گفت: در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گروه سختی داریم و باید با تمام توان ظاهر شویم.

شبنم علیخانی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی تمرینات تیم والیبال بانك سرمایه گفت: تیم ما این روزها به صورت فشرده و در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌كند و خوشبختانه شرایط خوبی داریم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود و تیم‌های قدرتمندی از آسیا در آن شركت می‌كنند. ما در گروه سختی قرار داریم و باید با آمادگی هر چه تمام تر در این مسابقات حاضر شویم تا بتوانیم نتیجه لازم را كسب كنیم.

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال بانك سرمایه در ادامه گفت: تا حدود زیادی نسبت به حریفانمان شناخت داریم. سال گذشته با برخی از  این تیم‌ها بازی كردیم. هدف ما این است كه تیم‌هایی مانند فیلیپین، ویتنام و كره شمالی را شكست دهیم.  

كاپیتان تیم بانك سرمایه اضافه كرد: تیم بانك سرمایه برای نخستین بار در بخش بانوان تیم داد و ما توانستیم با اقتدار قهرمان شده و حالا تمام تلاشمان در این راستا است كه بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای والیبال زنان ایران در سطح آسیا باشیم.

علیخانی درباره وضعیت تیم ملی و عدم حضور مایدا در ایران گفت: درباره آینده نیمكت تیم ملی نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. شنیده‌ایم كه حضور این مربی برای آینده تیم ملی هنوز قطعی نیست و فدراسیون در حال بررسی شرایط است.  

وی درباره استعفای میرسپاسی از سمت نایب رییسی فدراسیون والیبال، گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی موجب این اتفاق شد. میرسپاسی برای والیبال زنان بسیار زحمت كشید و هر قولی كه داد به آن عمل كرد و همواره در مدت زمان حضورش حامی ما بود.

علیخانی افزود: والیبال زنان با حضور میرسپاسی روند خوبی را آغاز كرده بود. امیدوارم با رفتن او روند خوب دختران متوقف نشود و شرایط مانند قبل خوب پیش برود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار