گیوه: در دوران میرسپاسی اتفاقات خوبی رخ داد/ امیدوارم آرامش والیبال بانوان از بین نرود

كاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران اظهار داشت: نباید فراموش كرد در زمان نایب رئیسی میرسپاسی اتفاقات خوبی برای والیبال بانوان رخ داد.

زینب گیوه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملكرد نایب رئیس مستعفی فدراسیون والیبال، گفت: باید منصافانه به قضیه نگاه كرد. به  اعتقاد من عملكرد میرسپاسی قابل قبول بود.

وی ادامه داد: من به طور دقیق نمی‌دانم كه حیطه وظایف میرسپاسی چقدر بود و دلیل استعفایش چیست اما به اندازه یك بازیكن می‌توانم دراین باره نظر بدهم و اذعان كنم كه در زمان حضور وی اتفاقات مهمی در والیبال بانوان رخ داد.  

گیوه با اشاره به اتفاقاتی كه در زمان حضور این نایب رئیس افتاد، تصریح كرد: در این مدت كمپ مخصوص بانوان راه اندازی شد، والیبال زنان برای نخستین بار در پایه‌های مختلف به اردوی برون مرزی رفت، سرمربی خارجی به ایران آمد و خیلی اتفاقات خوب دیگر.

كاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران، در ادامه گفت: امیدوارم كه راه خوب و موفقیت‌آمیزی كه والیبال زنان در حال طی كردن آن است از مسیرش منحرف نشود. والیبال بانوان نیاز به آرامش و ثبات دارد كه امیدوارم این آرامش از بین نرود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار