سنندج؛

تاسیس120 کانون جدید در مساجد کردستان طی سال جاری

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان از تاسیس 120 کانون فرهنگی هنری تازه تاسیس در سطح مساجد استان در سال جاری خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی گفت: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند و بر همین اساس گفتمان سازی متناسب با شعار سال در دستور کار برنامه‌های این دبیرخانه در سال جاری است .

وی با بیان اینکه ربع قرن از تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌گذرد، افزود: نمایشگاه عملکرد 25 ساله فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون‌های مساجد سراسر کشور در شهرهای مشهد و تهران برپا می‌شود که استان کردستان 30 اثر فاخر خروجی کانون‌های مساجد در طول سال‌های متمادی فعالیت خود را در این نمایشگاه به نمایش عموم می‌گذارد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان از تعداد 120 کانون تازه تاسیس در سال جاری در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر 523 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان مشغول فعالیت هستند که با احتساب کانون‌های جدید التاسیس تعداد کانون‌های مساجد استان به 643 کانون فرهنگی هنری می‌رسد .

گلباغی، همچنین از استمرار طرح‌های همچون، تلاوت نور، تفسیر قرآن، سفیران آسمانی، حمایت از طرح‌ها و پژوهش‌های قرآنی و دینی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نظام خانواده و جمعیت، تدبر قرآنی، هسته‌های پژوهشی به عنوان برنامه‌های اصلی این دبیرخانه در سال جاری خبر داد .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.