محمود صمیمی:

کیهانی از اعزام نکردن ما پشیمان می شود/رئیس فدراسیون با ورزشکاران خصومت شخصی دارد

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان گفت: جای تعجب است که چطور ورزشکارانی که دارنده رکوردهای المپیکی و جهانی هستند نباید در تیم ملی حضور داشته باشند.

محمود صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد اعزام نشدن خود به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: از برخورد کیهانی تعجب می کنم زیرا وی با این نوع برخورد به بدنه دو و میدانی کشور ضربه می زند. مطمئنا اگر ما جزء معترضین به فدراسیون نبودیم و بیانیه اعتراض آمیز را امضاء نمی کردیم اکنون در جمع ملی پوشان حضور داشتیم.
 
وی افزود: جای تعجب است که چطور دوندگانی مانند ما که دارنده رکوردهای آسیایی، المپیکی و جهانی هستیم نباید در تیم ملی حضور داشته باشیم و به جای ما ورزشکارانی راهی مسابقات شوند که حتی در رقابت های داخلی هم عملکرد ضعیفی دارند و به نظرم این برخورد با ما حاکی از یک خصومت شخصی بین کیهانی با دوندگان است.
 
صمیمی در ادامه تاکید کرد:کیهانی پیش از این مدعی شده بود که نفر اول مسابقات کشوری راهی این مسابقات می شود اما در ادامه ما شاهد آن بودیم که نفرات برتر در لیست تیم ملی جای نگرفتند و دیگر ورزشکاران راهی مسابقات شدند.
 
پرتابگر دیسک کشورمان گفت:من و برادرم هر دو پس از احسان حدادی نفرات دوم و سوم کشور هستیم و به طور قطع شانس آن را داریم تا نتایج خوبی در مسابقات کسب کنیم اما متاسفانه حالا نام ما در لیست تیم ملی قرار ندارد.این در حالی است که مسابقات جهانی و آسیایی نزدیک است و این موضوع می تواند به روحیه ما ضربه بزند.
 
دونده المپیکی کشورمان در ادامه بیان کرد:نکته عجیب برایم این است که چرا فدراسیون با تمامی این اوصاف برای ما مربی خارجی آورد، استخدام مربی خارجی و خط زدن نام از تیم ملی نشان دهنده آن است که تمام اتفاقات ظاهری بوده و رئیس فدراسیون در این مدت داشته ما را بازی می داده است.
 
وی در ادامه افزود:از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست می کنم هر چه سریع تر به این موضوع ورود کنند تا حق هیچ ورزشکاری بیش تر از این خورده نشود،زیرا حیف است دو و میدانی رو به نابودی برود.
 
دارنده مدال نقره بازی های جهانی یونیور سیاد دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد:مطمئن هستم که هیچ کدام از ورزشکاران اعزامی به این مسابقات به غیر از حدادی نمی توانند مدال کسب کنند و آن وقت است که رئیس فدراسیون از اعزام نکردن ما به این مسابقات پشیمان می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار