یزد؛

صدا وسیما تاثیرگذارترین ابزار اطلاع رسانی در جهان

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی گفت:صداوسیما از تأثیرگذارترین ابزارها برای اطلاع رسانی در جهان است که باید در راستای اشاعه ارزشهای اسلامی و تولید برنامه های متنوع و جذاب تلاش کند.

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی درگفتگو ی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت : صدا وسیما از تاثیرگذارترین ابزار اطلاع رسانی در جهان است و مسوولیت آن با فعالیت گسترده فضای مجازی ، مضاعف شده است.

 آیت الله مدرسی در دیدار جمع مدیر کل و معاونان صدا وسیمای مرکز یزدافزود: صداوسیما از تأثیرگذارترین ابزارها برای اطلاع رسانی در جهان است که باید در راستای اشاعه ارزشهای اسلامی و تولید برنامه های متنوع و جذاب تلاش کند.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود : عوامل برنامه ساز صدا وسیما باید برنامه های خود را با موضوعات معارف اسلامی ، امور تربیتی و خانواده ، اقتصاد وسیاسیت با روشهای نوین و خلاق برنامه سازی تولید کنند.

آیت الله مدرسی خاطر نشان کرد : در حال حاضر با پیدایش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی که به نوعی کار صدا و تصویر را انجام می دهند و در بیشتر موارد در محتویات آن هم ارزشهای اخلاقی و اسلامی رعایت نمی شود ، وظیفه صداوسیما را در قبال مخاطبان دو چندان کرده است و باید تلاش شود بابرنامه های خوب ومتنوع جوانان و نوجوانان راجذب شوند.

 مدرسی با اشاره به وظایف و مسئولیتهای دشوار صداوسیما گفت: خوشبختانه صداوسیما با وظایف سنگین ودشواری که برعهده دارد توانسته وظایف خود را به موقع انجام دهد .

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزدهم با اشاره به توفیقات صدا وسیمای مرکز یزد در چند هفته اخیر گفت : در این زمینه در پخش برنامه های قرآنی رتبه ممتاز ،درارزیابی بخش صدا رتبه نخست و سایت خبرگزاری صداوسیمای یزد نیز رتبه نخست بازدیدهای نوروزی را به خود اختصاص داده است.

پهلوانیان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و اهمیت برنامه سازی در این ماه گفت :صدا وسیمای مرکز یزد همچئن سال های اخیر برنامه های متنوع و جذابی را برای این ماه پیش بینی و تهیه کرده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار