یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

رونمایی از سروش نوجوان

سروش نوجوان پس از یک دهه سکوت رونمایی می‌شود.

رونمایی از سروش نوجوانحامد حسین‌زادگان مدیر روابط عمومی انتشارات سروش در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال انتشارات سروش توانست 26 عنوان را به عنوان چاپ جدید به مجموعه عناوین خود اضافه کند و ما با 600 عنوان در نمایشگاه حضور داریم.

وی افزود: سروش به دلیل اینکه به لطف خدا و طبق شرایطی که برایش تدوین شده بود، در عرصه فرهنگی با رسانه‌های مختلفی همکاری فعال دارد؛ علاوه بر حوزه کتاب فعالیت جدی‌تری در حوزه مطبوعات داشته است. ما امسال توانستیم سروش نوجوان را بعد از ده سال رونمایی کنیم. روز 21 اردیبهشت پس از یک دهه سکوت مراسم رونمایی از سروش نوجوان در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. 

حسین‌زادگان تصریح کرد: البته تولد سروش نوجوان را با تولد قیصر امین‌پور در دوم اردیبهشت برگزار کردیم و مورد استقبال هم قرار گرفت. در حال حاضر سروش کودکان، سروش هفتگی و سروش خردسالان را به صورت جدی پیش می‌بریم.

مدیر روابط عمومی انتشارات سروش در خصوص شرایط کنونی غرفه سروش در نمایشگاه امسال عنوان کرد: غرفه سروش جابجا شد و اگر بخواهم صادقانه بگویم، محل غرفه در شأن انتشارات نیست. اما با صحبت‌هایی که انجام شد، قول‌هایی دادند که اطلاع‌رسانی صورت بگیرد و مردم به راحتی این غرفه را پیدا کنند. البته باید بپذیریم که نمایشگاه کتاب هنوز در حال تجربه است و طبیعتا ما هم باید برای این تجربه هزینه‌هایی را بپردازیم.

او ادامه داد: سال‌های قبل در مصلی همه محل غرفه سروش را می‌دانستند. امسال در حوزه رسانه و برخی حوزه‌های علوم اجتماعی، کتاب‌های قابل تأملی داریم. سعی می‌کنیم مخاطب را به سمت غرفه راهنمایی کنیم. ضمن اینکه فضا از آنچه که می‌خواستیم کوچک‌تر شد. 

حسین زادگان تصریح کرد: غرفه کودک موقعیت مناسبی دارد و از این جهت از مسئولان سپاسگزاریم. اما با همه تفاسیر، امیدواریم مخاطبین با کمک واحدهای اطلاع‌رسانی که انصافا امسال خیلی خوب شده، انتشارات سروش را پیدا کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار