دستگیری قاتل فراری در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتل حادثه امروز در این شهرستان در کمتر از 6 ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : این فرد که صبح امروز همسر خود را با شلیک سه‌گلوله به قتل رسانه و مادر همسرش را نیز مجروح کرده بود در حین فرار توسط پلیس شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به حادثه صبح امروز شاهرود افزود: این قاتل که یک جوان 28 ساله است صبح امروز 14 اردیبهشت‌ماه با اسلحه شکاری خود به سمت همسر و مادر همسرش شلیک کرده که به مرگ همسر و مجروح شدن مادر همسرش انجامید.

اشرفی با بیان اینکه وقوع این حادثه صبح امروز طی تماسی مردمی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اعلام شد گفت: این گزارش از وقوع یک مورد تیراندازی در خیابان باغ زندان شاهرود خبر داده بود که متعاقب آن همکاران ما در محل وقوع حادثه حاضر و پرونده‌ای در این راستا تشکیل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه دلیل این حادثه درگیری خانوادگی اعلام شده افزود: پرونده‌ای در این راستا تشکیل و با هماهنگی قاضی پرونده بالافاصله برای دستگیری قاتل اقدام شد.

سرهنگ اشرفی تصریح کرد: این قاتل 28 ساله به جرم قتل عمد همسر 26 ساله خود و مجروح کردن مادر همسرش مورد تعقیب قرار گرفت و با اقدامات پلیسی انجام شده در کمتر از 6 ساعت قاتل در حالی که قصد متواری شدن داشت دستگیر شد.

وی افزود : این فرد که امروز همسر و مادر همسر خود را مورد هدف قرار داده بود در حین فرار به سمت استان گلستان در محور مجن در ایستگاه ایست و بازرسی پلیس در این محور دستگیر و پس از اقدامات انتظامی و قانونی، پرونده ای در این راستا تشکیل و بازجویی از وی برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

وی از بهبود نسبی وضعیت عمومی مادر همسر این قاتل که در درگیری امروز مجروح شده بود خبر داد و گفت: متاسفانه همسر این جوان در ساعات اولیه جان باخت اما با تلاش پزشکان وضعیت مجروح این حادثه بهتر شده و در حال حاضر در بیمارستان شاهرود بستری است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kimia
۲۲:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
خیلی نامرد خیلی
آخرین اخبار