نويد كيا :درباره حضورم در استقلال بحثى نشده است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بحثی برای حضور من در استقلال نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانرسول نویدکیا پس از شکست دو بر یک مقابل  استقلال در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواستیم نیمه دوم گلمان را حفظ کنیم و سه امتیاز را بگیریم و شانس آسیایی شدن داشته باشیم. اما استقلال دو موقعیت داشت و دو گل زد.
 
وی درمورد اینکه استقلال گل دوم را در زمان ۱۰ نفره بودن سپاهان زد گفت: در فوتبال بازی جوانمردانه به اختیار بازیکن و حریف است و اجباری در آن نیست برخی‌ها آن را انجام می‌دهند و برخی‌ها انجام نمی‌‌دهند.
 
نویدکیا درمورد حضور کرانچار در سپاهان گفت: حضور او شوک خوبی بود که به تیم وارد شد و ما توانستیم هر آنچه را در تمرین اجرا می‌کردیم را در زمین هم اجرا کنیم.
 
وی درمورد حضورش در استقلال گفت: بحثی در این مورد نشده است.
 
بازیکن سپاهان درمورد کیفیت لیگ شانزدهم اظهار داشت: لیگ خوبی بود بخصوص برای تیم‌هایی که می‌خواستند سهمیه آسیایی بگیرند. ۵-۴ تیم شانس کسب سهمیه را داشتند که درنهایت ما و ذوب آهن از بقیه تیم‌ها جدا شدیم اکنون ذوب آهن به رده چهارم رسیده می‌تواند به آسیا برود.
 
وی افزود: سپاهانی‌ها دوست دارند همیشه قهرمان باشد و حتی کسب سهمیه را هم دوست ندارند. فصل گذشته شرایط خوبی نداشتیم و امسال می‌خواستیم حداقل سهمیه بگیریم که شرمنده هواداران شدیم.
 
وی درمورد اینکه قرارداد کرانچار باید تمدید شود یا خیر اظهار داشت: عملکردش مشخص کرده که او چه کاری انجام داده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار