کرمان؛

اختتامیه مسابقات قرآنی دانشجویان مناطق 7و8 کشور امروز

رفسنجان میزبان مسابقات قرآنی دانشجویان مناطق 7و8کشور است.

اختتامیه مسابقات قرآنی دانشجویان مناطق 7و8 کشور امروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دبیر برگزاری این جشنواره گفت: خوشحالیم که در آغاز بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان میزبان مسابقات قرآنی مناطق ۷ و ۸ کشور هستیم.

مجید فصیحی‌هرندی افزود: در دانشگاههای ما عشق و علاقه به قرآن فراوان است و بسیاری از دانشجویان، اساتید و کارمندان با این کتاب حیات بخش انس دارند و امیدوارم نورانیت این جشنواره در دانشگاه‌ها و فضاهای فرهنگی کشور تداوم داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و معرفی استعدادهای دانشجویان، تقویت سطح تلاوت و انس بیشتر با قرآن و ارتقای فعالیتهای قرآنی است.

وی اظهار کرد: در دنیای امروز ارتباطات و تاثیرگذاری آن بر جوامع انسانی نقش قرآن و قدرت هدایتگری آن بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، یکی از نامهای قرآن کریم ذکر است که انسان را از‌ جهل و غفلت نجات می دهد و موجب بیدری و هوشیاری انسان است.

فصیحی‌هرندی تصریح کرد:گر تلاوت قرآن با درک مفاهیم و عمل به آموزه های قرآنی همراه باشد، سبب ایجاد آرامش و سعادت دنیا و رستگاری اخروی می‌شود.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار کرد: در این مسابقات شاهد حضور ۸۸ شرکت کننده از استان‌های کرمان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و بوشهر هستیم که از این تعداد 47 نفر خانم و 41 نفر آقا هستند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ ۱۷ دانشجوی پسر و ۲۳ دختر، در رشته تلاوت تحقیق ۱۰ دانشجوی پسر و ۱۱ دختر و در رشته ترتیل ۱۴ دانشجوی پسر و ۱۳ دختر شرکت کردند.
اختتامیه مسابقات قرآنی عصر امروز برگزار می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.