جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در مسجد النبی ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پایگاه خبری پلیس اعلام کرد دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی استان در اطلاعیه ای، از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در مسجد النبی ساری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شريف و ولايتمدار استان مازندران مي رساند، جلسه ارتباط مستقيم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در محل مسجدالنبی ساری برگزار می شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به همراه معاونان ستادی و اجرايی اعم از بازرسی، نيروی انسانی، وظيفه عمومی، راهور، پاوا، آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان مركز استان در ساری – چهار راه آزادی نبش کوچه نهم – مسجدالنبی برگزار می شود.

در این اطلاعیه از همه هم استانی ها دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 197، با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياری کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.