کرمان؛

قالیباف به استان کرمان سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف از سفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد.

 قالیباف به استان کرمان سفر می‌کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین فتاحی امروز صبح در دیدار اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان در دیدار با آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار‌ داشت: درخواست‌های بسیاری برای حضور قالیباف در کرمان داشتیم که این موضوع توسط ستاد وی در استان کرمان پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد محمد‌باقر قالیباف هفته آینده به استان کرمان سفر می‌کند گفت: ستادهای انتخاباتی مردمی قالیباف در همه شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران افزود: در تبلیغات انتخاباتی و مناظره‌ها تهمت‌های زیادی به رئیس دولت نهم و دهم زده شد که باید از این کار جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه باید از خود احمدی‌نژاد دعوت شود تا پاسخگوی روحانی و جهانگیری باشد تصریح کرد: کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه دو ستاد رئیسی و قالیباف در استان کرمان در یک جبهه کار می‌کنند گفت: تابع تصمیم شورای عالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستیم و هر کدام از کاندیداها که به نفع دیگری کنار برود از فرد انتخاب شده حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار