روزنامه الوطن: به صحبت‌های ترامپ که از مشکلات روانی رنج می‌برد نمی‌توان توجه کرد

روزنامه قطری الوطن نوشت به گفته روان‌پزشکان آمریکایی، رئیس‌جمهور این کشور مشکلات روانی بسیار دارد بنابراین نمی‌توان به سخنان او توجه کرد.

روزنامه الوطن: به صحبت‌های ترامپ که از مشکلات روانی رنج می‌برد نمی‌توان توجه کرد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد منصور، مجری مشهور شبکه الجزیره عربی قطر، در مقاله ای در روزنامه الوطن این کشور با عنوان «دیدگاه‌های نامشخص و توئیت‌های ترامپ» نوشت: اظهارات متناقض دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که با سخنان مقامات بلند پایه وزارت خارجه، دفاع و کاخ سفید به هیچ وجه همخوانی ندارد، گزارش روزنامه نیویوزرک تایمز را مبنی بر مشکلات روانی وی تأیید می کند. این روزنامه 17 فوریه گدشته به نقل از 35 روان‌پزشک آمریکایی نوشته بود: نشانه ‌های نبود ثبات عاطفی به شدت در رفتار ترامپ مشاهده می شود و در نتیجه او توانایی اداره امور کشور را به صورت درست و مناسب ندارد. 

احمد منصور تأکید کرد: ظن و گمان درمورد مشکلات روانی دونالد ترامپ، به دوران تبلیغات ریاست جمهوری و رقابت‌های انتخاباتی منحصر نمی شود بلکه او پس از پیروزی در انتخابات نیز همچنان دچار اختلالات روانی بوده است. روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز 24 آوریل گذشته نوشته بود روان‌‌پزشکان در کنفرانسی در دانشگاه ییل امریکا هشدار داده بودند که دونالد ترامپ «بیماری روانی خطرناک» دارد و مناسب رهبری آمریکا نیست. دکتر جان گارتنر از استادان بهداشت روان دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا نیز معتقد است: ترامپ بدتر از دروغ ‌گو یا خودشیفته بودن، به «توهم، آشفتگی فکری و تفکرات جنون آمیز» مبتلاست و این را از روز نخست ریاست جمهوری اش اثبات کرده است. 

احمد منصور در پایان تصریح کرد: با توجه به چنین اظهارات و دیدگاه‌هایی درباره ترامپ، ما با حالت عجیبی از ناهماهنگی در رفتار و گفتار رئیس جمهور آمریکا روبرو هستیم بنابر این نباید به سخنان و توییت‌های او اهمیت بدهیم بلکه باید به مواضع سازمانهای آمریکایی توجه کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار