شیراز؛

ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های تولیدی

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم مومنی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: متقاضیانی که قصد راه‌اندازی طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی دارند می‌توانند با ارائه طرح تولیدی خود به بسیج سازندگی ناحیه ثارالله مراحل ثبت‌نام را انجام داده تا در اولویت واگذاری تسهیلات قرار گیرند.

مومنی افزود: قصد داریم با حمایت تسهیلاتی و مشاوره‌ای دهکده‌های اقتصاد مقاومتی را در حاشیه شهر شیراز تا منطقه ارژن رونق دهیم و از دورریز و ضایعات برای فرآوری محصولات در قالب صنایع تبدیلی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: از متقاضیانی که بتوانند با فرآوری محصولات کشاورزی تولیداتی داشته باشند با ارائه تسهیلات از آنان حمایت می‌شود.

مومنی بیان کرد: کسانی که قصد راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده تولیدی از جمله تولیدات پروتئینی گوشت دام سبک، ماکیان و ماهی، کشت‌های گلخانه‌ای محصولات کشاورزی، تولیدات دانش‌بنیان، مشاغل خانگی، تولیدات صنایع تبدیلی، خیاطی و بافندگی را دارند مورد حمایت بسیج سازندگی قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: برای ارائه تسهیلات هیچ‌گونه محدودیت و شرایط خاصی وجود ندارد و تمام افراد می‌توانند با اخذ این تسهیلات در عرصه تولید و اشتغالزایی در راستای کسب درآمد اقدام نمایند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: با رویکردی که امسال در میزان مبلغ و نرخ سود تسهیلات اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است، شاهد جهش اشتغالزایی و تولید در راستای تحقق اقتصادمقاومتی باشیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار