شیراز؛

فارس رتبه نخست در ارائه تسهیلات به صنعتگران را دارد

استاندار فارس با اشاره به اینکه استان فارس به لحاظ بهرهمندی از تسهیلات پرداختی مقام نخست کشور را دارد و گفت: امید می‌رود با حمایت از صنعتگران امکان ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس با بیان اینکه برای ساماندهی زندگی در روستاها با ایجاد تعاونی ‌ها می‌توان از تسهیلات 4 درصد بهره‌مند شد، گفت: وظیفه مسئولان است که با حضور در شهرها و روستاها و آگاه‌سازی مردم از خدمات ادارات به آن ها خدمت ‌رسانی کنند.
افشانی افزود: یکی از مهم‌ترین محور های اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد و عدالت محوری است و دولت موظف است زمینه را برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی و همچنین مشارکت مردم اقتصادی فراهم کنند.
وی ادامه داد: یکی از خواسته ‌های مردم حمایت و همکاری مسئولان با سرمایه‌گذاران و تسهیل کردن ورود مردم در منطقه لارستان است.
افشانی با بیان اینکه رشد اقتصادی در امروز مثبت و نرخ تورم تک رقمی شده است، ادامه داد: نقش مدیران شهرستانی به دلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان باید یک نقش تسهیل ‌کننده باشد و با اشراف به قانون و مقرارت راهکاری برای پاسخگویی به متقاضی و سرمایه ‌گذاران فراهم کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار