اراک؛

جذب89 درصدتسهیلات بسیج سازندگی استان مرکزی در عرصه اقتصاد مقاومتی

89 درصد تسهیلات تخصیص یافته بسیج سازندگی استان مرکزی در عرصه اقتصاد مقاومتی از سوی کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک متقاضی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 15 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به بسیج سازندگی استان تخصیص یافته بود که از این میزان 13 میلیارد و 928 میلیون تومان اعتبار در قالب 784 مورد تسهیلات اشتغالزایی در سطح استان مرکزی از سوی متقاضیان واجد شرایط جذب شد.

سرهنگ فراهانی از پرداخت این میزان تسهیلات در 15 عرصه خبر داد و افزود: سال گذشته از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی در عرصه‌هایی همچون دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ، پرورش قارچ، گیاهان دارویی، شترمرغ و بلدرچین، صنایع تبدیلی، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، محصولات گلخانه ای به متقاضیان تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از سال 1391 در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری را برداشته است، گفت: از سال 91 تا به حال سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی با شناسایی عرصه و پرداخت 675 میلیارد تومان تسهیلات توانسته است در بحث اشتغال‌زایی گام‌های درخور توجهی بردارد.
 
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.