اراک؛

افزایش 30 درصدی سهم اعتبارات استان مرکزی از منابع ملی

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از افزایش 30 درصدی سهم اعتبارات استان مرکزی از منابع ملی در سال جاری خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب گفت: با تصویب افزایش سهم  30 درصدی سهم اعتبارات استان مرکزی، استانداران و فرمانداران اختیارات بیشتری در خصوص اعتبارات استانی دارند و پیشرفت قابل توجهی در روند تکمیل طرح های عمرانی حاصل می شود. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: دولت لایحه ای برای تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون دلار برای توسعه روستاهای کشور به مجلس تقدیم کرده که اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است و با تصویب این مهم بی شک روستاهای کشور توسعه متوازنی را در سال جاری تجربه می کنند.

 استاندار استان مرکزی هم در این جلسه با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان خنداب گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی در سال " اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال" طرح هایی را در نظر بگیرند که تا پایان سال به بهره برداری برسد.

  محمود زمانی قمی افزود: یازده کیلومتر باقی مانده از تعریض جاده پل دو آب به خنداب که از نقاط حادثه خیر این محور پر تردد است باید تکمیل شود و هر چه سریع تر بیمارستان شهرستان خنداب هم باید نسبت به ارائه خدمات پزشکی و درمانی اقدام کند.

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.