اهواز؛

مزین شدن خیابان ها و مکان های عمومی به نام شهدا

علی الوار گفت: لیست تمام شهیدان شهرستان را به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تحویل داده‌ و انتظارداریم اعضای این شورا به نام گذاری خیابان‌ها و مکان‌های عمومی توجه بیشتری‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی الوار، رئیس‌ بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران شوش اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت قرار گیرد و از همه مسؤولان این شهرستان انتظار داریم که برخورد مناسب‌تر و براساس تکریم و احترام با خانواده شهدا و ایثار‌گران داشته باشند.

الوار افزود: چند میدان و مکان عمومی در شهرستان شوش بنام شهید مدافع حرم  و نظم ،امنیت مزیّن شده است.

 رئیس بنیاد‌شهید و امور‌ایثارگران شوش بیان کرد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ حماسه‌و‌ایثار و در راستای نامگذاری میادین، اماکن و خیابانهای اصلی بنام شهدا، میدان ابتدای ورودی شهرستان شوش از طرف اندیمشک، سالن اجتماعات برنامه‌های فرهنگی‌و‌هنری اداره ارشاد‌اسلامی و همچنین یک درمانگاه در شهر هفت‌تپه به نام اولین شهید مدافع حرم احمد‌حیاری این شهرستان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: پاسگاه انتظامی حسین‌آباد شوش به نام شهید نظم‌وامنیت عباس‌نادری تغییر یافت و همچنین یکی از میادین این شهر به نام این شهید نام‌گذاری شده است.

رئیس بنیاد‌شهید و امور‌ایثارگران ‌شوش افزود: پل جدید ساخته شده در شهر‌شوش که خیابان آزادی را به کوی شهیدرجایی، ابراهیم آباد متصل می‌کند به نام شهید جانباز اسماعیل‌طرفی نام‌گذاری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.