یزد؛

تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی به پست واگذار شد

در اقدامی نوآورانه با همکاری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت.

نجفی معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: بیتاک در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان  می توانند به این سایت مراجعه نمایند.

نجفی افزود:بستر يكپارچه تبلیغات انتخابات کشور بیتاک، ارتباط میان مردم، حاکمیت، نامزدهای انتخاباتی و انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی را تسهیل کرده و تبلیغات در فضای مجازی را ساماندهی می کند.

وی عنوان کرد:  انتشار دهندگان نیز می توانند با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه از نحوه ثبت نام و فعالیت برای انتشار محتوی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهی یافته و اقدامات لازم برای این فعالیت را انجام دهند.

معاون فناوری اطلاعات شرکت پست در پایان اظهار داشت: نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می توانند به آدرس bitaak.post.ir مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.
با رونمایی از سایت بیتاک، تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی قانونمند می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.