اهواز؛

کاهش آسیب های اجتماعی با اختصاص اعتبار

معاون ‌‌استاندار‌ خوزستان از اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه بانوان استان بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کاهش آسیب های اجتماعی با اختصاص اعتباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حسین‌علی حسین‌زاده، معاون ‌‌استاندار‌ خوزستان بیان کرد: امسال ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه بانوان تخصیص داده شده و امیدوارم با همکاری امورات مجموعه بانوان روی ریل حرکت کاری قرار بگیرد.

وی با اشاره به بلا‌تکلیف بودن وضعیت کانون فرهنگی اجتماعی بانوان گفت: با توجه به اینکه در  سال‌های اخیر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان تحت نظارت بخش خصوصی بوده و بخش خصوصی به تعهدات خود عمل نکرده است کانون به فرمانداری اهواز واگذار می‌شود.

حسین زاده با بیان اینکه فرمانداری موظف است مسائل حقوقی کانون فرهنگی اجتماعی را پیگیر شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیئت مدیره کانون فرهنگی اجتماعی از سال 89 تاکنون جلسه برگزار نکرده است در حقیقت می‌توان گفت این کانون هیت مدیره ندارد.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به بهداشت و سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد: لازم است به همه دستگاه‌های اجرایی نامه‌ای مبنی بر انجام خطر سنجی در پایگاه‌های خانه سلامت صادر شود تا به این امر اقدام کنند. دستگاه‌های اجرایی در مدت زمانی 3 الی 6 ماه گزارش اقدامات خود را در اجرای خطر سنجی ارائه دهند.

وی با اشاره به وضعیت بلاتکلیف پارک‌های بانوان اهواز اذعان داشت: باید جلسه تعیین تکلیف پارک‌های بانوان به صورت جداگانه و تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.