رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری مهمان تا پاستور شد

ویژه برنامه انتخاباتی «تا پاستور» امروز میزبان رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، ویژه برنامه انتخاباتی «تا پاستور» امروز میزبان حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.
 
سیدرضا اکرمی در این برنامه ضمن بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس، در رابطه با دغدغه‌ها و مسايل امروز جامعه، نحوه اجرای مناظره‌ها، نقش مشاركت پرشور مردم در انتخابات و اداره امور جامعه توسط جوانان گفتگو می‌کند.
 
«تا پاستور» برخلاف دیگر برنامه‌های سیاسی و مناسبتی، ساختاری جدید دارد که مهمانان به جای حضور در استودیوهای همیشگی، سوار بر خودروی تشریفاتی برنامه شده، درشهر چرخی می‌زنند و در همان حال پیرامون مسایل مختلف گفتگو می کنند.
 
مهمانان «تا پاستور» به دنبال ارائه راهکار برای حل دغدغه‌ها و مشکلات جامعه به رئیس جمهور منتخب دوازدهم هستند. 

در این برنامه از سبک نوین و خاص گفت‌وگو بهره‌گیری شده که کاملا خارج از فضای استودیویی است. تصویربرداری خاص همراه با پلان‌های هوایی از دیگر ویژگی‌های ویژه برنامه «تا پاستور» است.
 
برنامه «تا پاستور» به تهیه‌کنندگی مجید خواجه‌نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که امروز حوالی ساعت 18:30 از این شبکه به روی آنتن می رود.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار