سرمربی تیم ملی تکواندو: هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم

عسکری گفت: هیچ حریفی را در بازی های کشورهای اسلامی دست کم نمی گیریم و برای کسب مدال تلاش خواهیم کرد.

فریبرز عسکری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی پیش از اعزام به بازی های کشورهای اسلامی بیان کرد: ملی پوشان شرایط خوبی را پشت سر گذاشتند و با تمرینات فشرده بعد از مسابقات قزاقستان سطح آمادگی تکواندوکاران را حفظ کردیم.

وی در مورد شناخت حریفان حاضر در این مسابقات عنوان کرد: فیلم بازی تکواندوکاران مختلف را برای ملی پوشان آنالیز کردیم اما به تمام ورزشکارانم گفتم نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و با تمام وجود برای پیروزی تلاش کنید و روی یک حریف خاص تمرکز نکنید.

عسکری تصریح کرد: با تركیب مهدی اسحاقی در وزن 54- كیلوگرم، صادق دهقانی در وزن 58- كیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن 63- كیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- كیلوگرم، سیداحمد خسروفر در وزن 74- كیلوگرم، علیرضا درویش‌پور در وزن 80- كیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- كیلوگرم و حسین قربان‌زاده در وزن 87+ كیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌ کنیم و تمام ملی پوشان ما شانس کسب مدال را دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: تیم ما یک تیم جوان است و به طور طبیعی نباید انتظار زیادی از بازیکنان داشت اما قهرمانی در تورنمنت قزاقستان سطح توقع کادر فنی را افزایش داد و مطمئن هستم که می توانیم در این مسابقات هم مدال های خوشرنگی را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: برخی از ملی پوشان برای دومین بار است که مسابقات برون مرزی را تجربه می کنند. رقابت های قزاقستان آمادگی تکواندوکاران را افزایش داد و از میزان استرس آنها کم کرد.

عسکری بیان کرد: تورنمنت قزاقستان تجربه خوبی بود که باعث شد باور بازیکنان نسبت به عملکردشان را افزایش دهد تا در بازی های کشورهای اسلامی دست و پا بسته عمل نکنند.

وی درباره تمرین قبل از آغاز رقابت ها گفت: روز شنبه ظهر به باکو می رسیم و روزهای یکشنبه و دوشنبه را تمرین سبکی داریم و از روز سه شنبه با گام محکم وارد رقابت ها می شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: در آخرین روزهای اردو هستیم و حجم تمرینات را کاهش دادیم  و بامداد شنبه برای حضور در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی راهی باکو می شویم و تمام توان مان را برای کسب مدال در این مسابقات به کار می گیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار