همدان؛

تيم گلبال همدان در راه مسابقات قهرماني دسته يك كشور

رئيس هيأت نابينايان و كم‌بينايان همدان از اعزام تيم گلبال همدان به مسابقات قهرماني دسته يك كشور تا پایان ارديبهشت خبرداد.

تيم گلبال همدان در راه مسابقات قهرماني دسته يك كشور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سهیلی در ادامه با اشاره به درخشش دو و میدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان تیم‌های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان را در بخش پسران و تیم بانوان را به مسابقات دو و میدانی اعزام کرد.
 
وی درادامه گفت: ترکیب تیم اعزامی جوانان و نوجوانان شامل حمیدرضا جباری، محمدرضا اقبالی، مهرداد نجفی، مهدی سیاری و علی ملکی ترکیب تیم استان در رقابت‌های کشوری می باشند که موفق به کسب عنوان چهارمی در این رقابت‌ها شدند.
 
رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان همدان بیان کرد: محمدرضا اقبالی و مهرداد نجفی به ترتیب در ماده‌های 100 متر و 400 متر بر سکوی نخست ایستادند، حمیدرضا جباری در ماده 800 متر نیاب قهرمان شد و مهدی سیاری و علی ملکی به ترتیب در ماده‌های 800 متر و 200 متر در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
سهیلی با بیان اینکه تیم بزرگسالان نیز در بخش تیمی عنوان چهارم را کسب کرد،‌ افزود: از تیم چهارنفره بزرگسالان شامل حمید اسلامی، امیرعباس افشار، حامد زهدی و سجاد خدایاری، حمید اسلامی در 5000 متر و 1500 متر قهرمان شد و حامد زهدی نیز در 5000 متر بر سکوی دوم ایستاد.
 
وی با اشاره به تیم 6 نفره بانوان به مسابقات کشوری، اظهارداشت: تیم بانوان استان متشکل از سمیه قاسمی، آرزو محبی‌منش، نرگس ترکاشوند، اکرم ساسان‌پور، پرستو حضرتی و مریم محمودی بود که اکرم ساسان پور در 5000 متر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
 
سهیلی به اعزام تیم گلبال آقایان استان به مسابقات قهرمانی دسته یک کشور اشاره کرد و افزود: مسابقات گلبال قهرمانی دسته یک کشور 25 تا 28 اردیبهشت ماه در بابلسر برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.