کرمانشاه؛

کشف 700 میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان "کنگاور" از کشف بیش از 16 تن ذرت و 2 تن برنج و 2 تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق و دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "حسين براری" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله اجناس خارجی قاچاق از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به سمت استان های مرکزی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "کنگاور" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ايست و بازرسی شهيد "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقيب و مراقبت، يک دستگاه کامیون حامل 16130 کیلو گرم محموله ذرت خارجی و خودروی ايسوزو حامل 2000 کیلوگرم برنج و 2000 کیلو گرم تخمه آفتابگردان خارجی را شناسايی و در يک اقدام به موقع آنها را متوقف کردند.

اين مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده کالا های کشف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی بوده که کارشناسان ارزش تقريبی این محموله ها را 700 میلیون ريال برآورد کرده اند.

سرهنگ براری با اشاره به توقيف دو دستگاه خودرو و دستگیری 2 نفر در اين زمينه، خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه به همراه صاحبان بار و تشکیل پرونده تحويل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.