آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور؛

بارش باران در استان‌های شمالی کشور/ ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین است

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را در این گزارش بخوانید.

بارش باران در استان‌های شمالی کشور/ ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس(ساعت09:00)

در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس در مقاطع بیلقان سنگین و سد کرج نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.

در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان بارش پراکنده باران و در برخی از محورهای استان اردبیل شاهد مه گرفتگی  هستیم.

*بارش پراکنده بارش باران در محورهای شمالی کشور(ساعت11:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره (مسیر رفت و برگشت) سنگین و محدوده پل کلاک نیمه سنگین، آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی سنگین، مبادی ورودی جمکران سنگین، محور کرج-چالوس در مقاطع بیلقان و پورکان سنگین و محدوده سدکرج نیمه سنگین، محور هراز از آمل به رودهن حد فاصل گزنک تا پلور و محور تهران-فشم نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.

در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

*تزافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج(ساعت13:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره (مسیر رفت وبرگشت) سنگین و محدوده پل کلاک نیمه سنگین، آزادراه تهران-کرج محدوده شهر کرج(مسیر رفت وبرگشت) نیمه سنگین،آزادراه تهران-قم محدوده حسن آباد سنگین، محور کرج-چالوس محدوده بیلقان سنگین و در مابقی طول مسیر در بیشتر مقاطع (مسیر رفت وبرگشت) نیمه سنگین، محور هراز از آمل به رودهن حد فاصل پنجاب تا گزنک نیمه سنگین و حد فاصل گزنک تا پلور سنگین، ابتدای آزادراه پردیس-تهران نیمه سنگین و در محورهای تهران-فشم (مسیر رفت و برگشت) و امام زاده داوود(ع)-تهران نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.

در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

*بارش باران و مه گرفتگی در برخی محورهای شمالی کشور(ساعت15:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره (مسیر رفت وبرگشت) سنگین و محدوده پل کلاک نیمه سنگین، آزادراه کرج- قزوین محدوده شهر کرج (مسیر رفت وبرگشت) نیمه سنگین، محور چالوس-کرج محدوده مرزن آباد سنگین و در بیشتر طول مسیر نیمه سنگین، محور هراز از آمل به رودهن حد فاصل پنجاب تا پلور سنگین و محور تهران-فشم (مسیر رفت وبرگشت) سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.

در برخی از محورهای استان اردبیل مه گرفتگی و در برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران و قم شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار